Sunday 6 November 2011

Mood -_-"

Mood : -_-" (risau,sakit hati, kecewa, dan sedih semua pahit)
To      : rakan FB 

ne bukannya pun bab2 cinta...

dulu..tak la lama mana pun bkawan..tpi dulu memang rapat
asal on9 jak tak mis kalau x chat..
sembang memanjang dri waktu balik skolah hinggalah ke subuh
esok arinya..tpi SOLAT tak di lupa jua...
itu creta tentang persahabatan kami dulu..DULU

KINI
........................................................................................................

erm sekarang ssah maw cakap cam mna...
entah mengapa apa yang buat aq susah hati terhadapnya
setiap kali ku tegur,hantar mesej ngan tanya khabar dya jak
langsung tak pernah balas..

aq rasa dia sekarang dia benci aku sudah..
aku takut ada buat salah kat dya..
sebut pasal buat salah!!!!!!!!!!!! erm memang ku ada salah ngan dia
tapi aku dah minta maaf pun banyak kali lagi tu
dia just maafkan jak pun siap senyum lagi tu..

tapi sekarang asal namapk aku taw muncul jak nama ku..
dia seperti meluat...ais buat aku rsau jak
aku risau bukannya apa pun
aku susah ati kalau dalam hidup ne aku buat orang sakit hati

tapi hati ku tetap tidak tenang selagi dia tidak mengeluarkan sepatah ayat pun kepada ku
memangnya apa yang sudah ku perbuat terhadap dirinya
sehingga sebegitu bencinya dia terhadapku
aku bukannya bersifat Su'zon
tapi firasat ku mengatakannya seperti itu..

Mood : masih tidak tenang walaupun telah diluahkan di blogger

No comments:

Post a Comment