Tuesday 26 June 2012

SUKANTARA 2012 "RUMAH HELANG"




 sukan padang

sukan balapan


26 Jun 2012 hari ne...sejarah sekolah rendah kembali lagi
bermula dari Form1-Lower 6 memang nekad sudah ne awal2 lagi
semua acara yang melibatkan lari saya tak maw ambil
bab2 lari ne bukan kekuatan saya pun...waktu sekolah rendah
jak semua sukan ne "redah je"

Tapi bila dah sekolah menengah saya mula pula libatkan diri dalam acara padang
acara balapan semua saya tak maw ambil sudah..

Maw kata sedih tidak juga maw kata gembira hemmm boleh la bah
hari ne sekolah lagi ada SUKANTARA semua pelajar
WAJID IKUT serta dalam semua acara termasuklah acara balapan
sukan paling aku nda suka bah ikut
tapi set dalam mind
                "nda pa thun ne last year sudah konok
        d skul ne hantam jak bah"

ne kira pengalaman baru la ne di sekolah menenggah bila lagi kan
ambil jak semua sukan 2..nama'y juga wajib...

No comments:

Post a Comment