Friday 17 August 2012

First time

Hari ne Majlis Khatam Tadarus Al-Quran Peringkat Kampung jak la....ne first time datang majlis khatam quran..biasanya tak dapat ikut sebab ada halangan yang tidak boleh dielakkan sepertinnya Allah Beri Cuti...tu halangan memang kalau sudah dekat2 majlis khatam ne haaaaa....taw sudah...

Ne pertama kali saya datang sini..Membaca surah2 lazim bagi melancarkan bacaan...sebab khatam quran ne baca seorang-seorang p hadapan ustaz...ustaz semak tajwid bacaan...huhuuuu rasa gementar la juga dibuatnya sebab ramai orang time tu...lagi pon sekali dengan majlis Tujurikul...gementar jua la rasanya sampaikan kaki krem kerana takut..

Akhirnya...setelah aku lepas aku berasa tenang jua akhirnya..dan aku berfikir ini mungkin kali terakhir aku mengikuti majlim khatam quran di kampung ku yang tersayang...habis jak STPM ne nanti cadang maw p semenanjung cuti-cuti Malaysia...hehehe

Apa-apa pun selamat menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubaraq dan Hari Raya Aidilfitri untuk tahun 2012

No comments:

Post a Comment