Sunday 14 October 2012

Adam Mukhriz


Dapat mengucap ne tengok Aaron Aziz berlakon dalam drama Adam Dan Hawa menyebabkan hatiku tergugat dengan ketampanannya, kelembutannya, senyumannya dan ketabahannya sebagai seorang lelaki.. :)

 

Adam Mukhriz yang berperwatakan playboy iaitu berkerja sebagai seorang juruterbang..kini setelah bergelar suami kepada Ain Hawani Am begitu taap kepada isterinya…dia telah meninggalkan segala tabiat buruknya sewaktu bujang..agama menjadi pengangan hidupnya..hanya seorang hawa sahaja yang ada dalam hatinya iaitu Ain..

 

8 tahun Am ditinggalkan oleh Ain..tetapi Am masih setia menantikan kehadiran Ain yang akan mengaku bahawa Am adalah suaminya..

Hemmmm gentelnya adam..so sweet (jejaka idaman ne)

Bagaimana pun melihat adam berlakon dia telah mencuri hatiku…(hehehe jiwangnya)

Namun yang bestnya lagi Am dan Ain dipertemukan di kota suci Mekah..(so sweet …cutenya) Am dan Ain berjalan bersama-sama
 
Am ingin memperpanjangkan lagi cerita dan ingin mengetahui khabar Ain…tapi entah bagaimana tetiba Ain marah dan ingin kembali semula ke maktab dengan cepat..( cian adam)

 Tapi entah bagaimana aku begitu menyukai seseorang lelaki yang sudah 5 tahun ku pendam perasaan ini

Tapi yang anehnya, aku menyukainya tapi untuk kearah yang lebih lanjut iaitu bercouple taw khawin bukan itu yang aku inginkan dalam hidupku..

 

Dan aku berdoa agar kami tidak dijodohkan

Aku sendiri tidak memahami hatiku ini???!@#$%^&*()U^%$@WER

Melihat komen di FB dia mengaku yang dirinya masih BUJANG hatiku mula berbunga-bunga

Bagaikan dirinya menantikan kehadiranku…pelikkan

 

Aku menganggapnya sebagai pembakar semangatku, pemberi motivasi untuk aku bangkit dan sentiasa berfikir di luar kotak…

Kehadirannya dalam fikiranku menyebabkan hatiku ini tada ruang buat lelaki lain..

(tapi kalau adam mukhriz …hati saya tiba-tiba terbuka ne hehehehe)

 

Tapi apa-apa pun urusan cinta aku ingin belakangkan selaku dunia belum aku jelajah dan terokai..(jum terokai negeri sabah)

Impian utama ku adalah aku nak mendaki gunung kinabalu…ada rezki lebih nak gi umrah (ceh cam drama adam dan hawa ne) lepastu baru la p Italy dan Sepanyol….

 

Besar ne angan-angan…hehehe

No comments:

Post a Comment