Tuesday 9 October 2012

SaHaBaT Selamanya.....





 
 
Rindunya pula dengan sahabat-sahabat dulu…

Sejak tingkatan 5 lagi kami bersahabat rapat seramai 9 orang iaitu Basiri, Kifli, Azri, Mina, Merlyn, Ira, Ezan, Dino dan Cyzura…kemana-mana sahaja pasti bersama unpama belangkas…hehehe

 

 



Kenangan yang tidak dapat kami lupakan apabila bertemu semula ialah apabila ada aktiviti kokurikulum di sekolah iaitu pada hari sabtu hemmmm seperti biasa lah jam 9 pagi lagi tu habis perjumpaan unit-unit kokum sahaja perancangan seperti biasa lah naik bukit TENGKORAK hehehe…sebelum naik p bukit tu cari kawan kumpul depan gate sekolah supaya pakat naik ramai-ramai hehehe…rindunya…

 




Yang parahnya lagi waktu itu dari kabogan p bukit Tengkorak seawall pukul 10 pagi begitu kami jalan kaki..dahsyat kan…cuba bayangkan jauhnya tu kami boleh kami jalan..

Maklumlah time tu zaman kegelapan kami cadang mahu sip bajet (kedekutnya 50 sen pon tidak boleh korbankan ka) dah la time naik bukit time tu tiada lagi tangga masih lagi keadaan betul-betul seperti forest tuk penggembaraan.

 

Hemmmmmmm setiap masa kami habiskan dengan aktivi yang berfaedah…asal jak habis exam terus bah esoknya tau petang tu p mandi laut di Mayuki tempat fav kami…yang penting pergi time lepas exam sama ada hari khamis taw hari jumaat sahaja sebab kurang orang…jadi kalau kurang orang tempat tu seperti kami yang berkuasa hehehe…

 

Yang paling saya bangga pada diri saya apabila berjumpa dengan sahabat-sahabat lama saya ialah mereka sentiasa cakap

“saya ne tidak pernah berubah dari dulu masih sahaja nakal seperti dahulu yang berubahnya ialah jerawat dah timbul…hehehe”

 

Memang itu yang saya ingin iaitu menjadi diri sendiri walaupun jarang berhubung…namun saya masih lagi menjalinkan hubungan dengan keluarga Mina, Dan Merlyn walaupun mereka ada di KK…sebab saya saying sahabat dan keluarga sahabat saya…

 

“serius saya cakap saya betul-betul rindu dengan bestfriend forever saya…

Mina, Merlyn, sekarang di KK lagi kerja,

 Basiri pula ada di Tawau , kerja juga

Cyzura kini di Cheras sambung belajar

Kifli di SMK Bugaya

Dino hemmm ne ratu rumah..

Azry, Ezan dan Ira sentiasa bersama… :)…


 

No comments:

Post a Comment