Saturday 1 December 2012

Istanbul Aku Datang

Sekarang tengah tengok filem #Istanbul Aku Datang...
waktu filem ne ditayangkan di kaca tv...dengar jak tajuk filem tu Istanbul Aku Datang
tiba-tiba sahaja teringat dengan seorang sahabat facebook yang begitu baik hati...tengok wajah dia pon memang orang baik-baik...

saya ingat dia sebab sebelum kemunculan filem ne...dia ada travel pergi Istanbul..muat turun la gambar di facebook dengan tajuk Istanbul Saya Datang..tersentap juga la...dalam fikiran saya,
mungkin sewaktu dia pergi bercuti ke istanbul tu...penggambaran filem ne waktu dorang bercuti..jadi dia ambik tajuk dari filem la tu...

Kalau tenguk filem ne saya mesti ingat dengan dia..dia kawan saya di facebook yang paling baik..sebab tu lah saya sayang dia macam mana saya sayang sahabat-sahabat saya yang lain...filem ne kalau muncul saya pasti ingat dengan dia...I Love my friends..

istanbul aku datang
ne gambar saya ambik dari fb kawan saya bukan dari filem tu

haa tu kawan facebook saya...


No comments:

Post a Comment