Friday, 7 December 2012

Tadi dapat panggilan dari Hospital Pergigian
nampak jak nama Dental Hospital tertera di skrin telefon bergegar juga saya
tapi tetap juga nak sambut mana tahu dapat berita gembira kah...hehehe
Hemmm rupanya saya dapat temujanji yang saya ada
temujanji hari selasa tanggal 11 Dis 2012 tempel gigi

Haa temujanji ne pasti kes jumpa doktor...
sebenarnya saya jerak dah nak jumpa doktor
trauma habis gigi di cabut...
tapi kali ne tempel gigi..kawan saya cakap sakit juga tempel gigi ne...
pa pun demi kebaikan gigi saya semua penghalang redah je
pa palah yang jadi di  Dental nanti...saya tak kesah...
tapi klo boleh jangan lah bagi jumpa budak dua tu...nanti ada kes laik...
saya tak mahu lagi dengar pasal dorang bah...

apa-apa pun jumpa nanti hari selasa...
cerita-punya cerita saya tunggu jak la..
tapi kali ne munkin saya nak minta teman dengan abang saya
sebab semua kawan-kawan saya pasti sibuk belajar
kan tanggal 12 Dis 2012 tu kertas peperiksaan kami yang terakhir
jadi saya tak mahu la gangggu dorg


No comments:

Post a Comment