Tuesday, 28 May 2013

Selamat Hari Guru

Pagi tadi mesej dengak cikgu saya... cikgu ne memang baik betul..
Hari ni merupakan harijadi beliau..terlupa nak ucap hari guru..sekali tumpang wall saya ucap hari jadi dan hari guru...walaupun cikgu Fadhila tidak lagi mengajar saya tapi kami tetap berhubung di laman sosial Faceboo. Siapa kata FB ni tidak bagus.. nyatanya saya gunakan untuk berhubung dengan org jauh...yang kini susah untuk ditemui dalam dunia nyata..namun hubungan antara murid dengan guru takkan putus selagi ada komunikasi hehehe..
Di kesempatan ini saya ingin ucapkan selamat hari guru kepada semua guru terutamnya yang telah mendidik saya..

Guru yang paling berjasa adalah ibu dan abah saya iaitu 
Durisa binti Abdul Latip dan Jalil Bin Abd Kadir

Terima kasih juga kepada guru-guru saya di :

TADIKA Kg. Ubian (1998-1999)

Sk Pekan,Semporna (2000-2004)

Sk Tampi-Tampi,Semporna (2004-2005)

SMK Kabogan, Semporna( 2006-2010)

Madrasah Darul Hidayah, Tawau (2011)

SMK Datuk Panglima Abdullah, Semporna (2011-2012)


SELAMAT HARI GURU



6 comments:

  1. smk kabogan jugak paling aidol

    ReplyDelete
  2. itulah tu..paling saya nda suka berbasir..sangkut saja pasal nila

    ReplyDelete
  3. asal kau tu...kalo otak dah kotor..smua kau tafsir tu an kotor..
    maksud aku..paling di ingat ialah masalah disiplin nila baju tu..itu sja yg bikin nda lepas kalo sdh perhimpunan

    ReplyDelete
  4. astagfirullahalazim!!!! bila msa plk aq pkr kotor.. aq ndk brpa pham jk ap yg kw ckp 2.. sbnrnya aq lpa nila 2 ap... hahaha

    ReplyDelete
  5. bnyk la kau punya lupa situ kan...mana2 kau lah

    ReplyDelete