Saturday 1 June 2013

Redho itu kuncinya

Nak kongsi sikit ne...kongsi ka? hemmm cerita jak la

Saya ada abang sepupu ne..sekarang dia menuntut di university moscow russia, dalam bidang perubatan..tahun depan dia baru habis..tapi dia mahu lagi sambung 3 tahun tersisa untuk jadi doktor pakar nanti bila keluar... Tup tup dengar cerita dari kakak saya..dia akan kawin  bulan ne nikah..haaa tekejut saya mendengarnya..akak saya cakap kawin dijodohkan oleh keluarga..kenal pun tidak apa lagi jumpa pun tidak..

Saya dok terpikir..apa agaknya perasaan abang saya ya..bila mati-matian belajar untuk mencapai cia-citanya untuk jadi doktor..tup-tup di suru kawin..nda pernah jumpa pula tu..tapi sayang dia nikah ne bula 6 2013 d KK, sanding mau raya nanti..kita orang tidak dapat datang sebab kami kat semenanjung tengah study.. apa-apa pun kami doakan semoga dia bahagia dunia dan akhirat


***rindu na buat kek bati tuk ibu..

No comments:

Post a Comment