Wednesday 21 August 2013

Kau macam "pungkok ayam" bah

Hari isnin jadual pukul 4.00-7.00 petang jadual klas ladang..Apa lagi hari isnin memang hari sakit tau deman panas buat semua pelajar sains pertanian ne..Minggu ne start buat batas, batas tu kena siap sebelum minggu depan.. Sebab minggu depan lect nak tengok batas sorang satu. Minggu depan pula dah mua nak tanam bijih benih. Tanaman yang di usahakan adalah Jagung.

Dalam En.Nas bagi taklimat tu, ada pula seorang perempuan ne dengan geng-geng dia buadak lelaki pompuan ne buat aku sakit hati hingga ke hari ini. Benci tengok la budak trip hebat tapi otak macam "pungkok ayam" jak aku tengok. Dalam siok bercerita dengan kawan-kawan, perempuan ne panggil geng-geng dia suruh tengok aku, bila dah tengok aku gelak macam nak minta kasuk saiz 9.. Benci la meluat gila tengok budak tu kalau limpas depan mata aku.

Dia ingat dia budak bandar trusla macam taik-taik jak perangai sakit hati aku tengok gaya  dia macam pungkok ayam jak..Dia bangga dengan gaya dia yang sombong nak mapus tu, menyampah ku tengok.

No comments:

Post a Comment