Friday, 20 September 2013

Kisah hati : Mimpi yang lucu

Sejak seorang mamat ni, suka sangat mesej aku, tanya benda yang penting-penting pun,
entahlah sejak bila pula boleh masuk dalam mimpi aku petang tadi.
Dah lah masuk mimpi aku, mimpikan pensyarah sekali lagi tu. 

Apasal dalam mimpi tu aku boleh-bolehnya couple dengan dia, macam tak logik jak bila mau pikir-pikir balik. Kes dia macam ni, 

Aku dengan mamat tu couple dekat kolej ne, tetiba pula ada seorang pensyarah ne juga suka dengan mamat tu,
tapi mamat tu kiranya cinta setia lah dengan aku, pensyarah tu kejar-kejar dia, tapi dia lari p aku.
adakah patut aku yang backup mamat tu dari pensyarah. Lawak-lawak.Macam mana lah boleh benda ne masuk mimpi.AP-apa pun aku tabik la, mamat tu handsome dan baik, cuma masalahnya otak dia lambat sikit berfungsi.



ini semua poyoooooooo...hahaha

No comments:

Post a Comment