Saturday, 26 October 2013

Shake ke Laptop

Adoiii laptop aku ne dah nak hangkang jak aku tengok, entahlah nak cakap apa, ikutkan hati dah lama aku letakkan dia ne dalam Kedai. Tak kesahlah berapa pun, yang penting dia jangan kasih serabut kepala ku ni.
Tapi syukurlah aku kenal seseorang ne, walaupun tak kenal sangat dan teramat, hanya kenal dekat laman maya jak, entah lah macam mana aku boleh percaya dekat dia.. hemmm mudah0mudahan lah dia orang baik

Kebetulan masa chat dengan dia, aku boleh ingat pula dia tu pernah ambil bidang multimedia, tu yang terbuka topik pasal laptop nak rosak ne. Padahal aku baru jak hantar pergi kedai bagi format. Ajar punya ajar macam mana nak bagi okey dia punya windows ne, dan banyak kali aku cuba, sampai dah nak highblood buat benda ne. Aku ambil langkah seleanjutnya nak hantar la, tak payah nak susahkan diri dan orang lain.

Syukur alhamdulillah lah juga orang tu baik hati, tak nak bagi aku hantar laptop ne pergi kedai. Dia menawarkan diri nak baiki. hehehe orang dah bagi rezki jangan di tolak, tak baik hehehe.

No comments:

Post a Comment