Sunday, 20 April 2014

Kau Nak Rasa (-_-"


Palingnya, dan paling sakit hati bila orang mesej kita, cakap sekerat-kerat rasa nak kerat jak kan orang tu. Suka sangat buat kita tertanya-tanya. Kalau aku dapat orang macam ni memang aku bagi penumbuk biar puas hati. Dah la mesej, bila di tanya kenapa, tidak pula menjawab. Aish sakit hati. Memang kalau depan mata ni memang alamatnya tidak berhidung mancung la orang tu. Mohon terasa la ya. Baca kan, baca kan hahahaha memang untuk kau pun. Pesanan iklas dari lubuk hati yang suci murni ni lain kali kalau mesej cakap terus jangan nak cakap sekerat-kerat nanti ada yang kena kerat baru padan muka kau.

No comments:

Post a Comment