Tuesday, 15 April 2014

Love you Ms. Luxtrous

Alhamdulillah, Man Jadda Wa Jadda
Siapa yang berusaha dia yang mendapat hasi. Sungguh terharu dengan hasil yang satu, tak mampu nka cakap apa, berjuta terima kasih saya nak ucap terima kasih kepada Pensyarah terbaik saya iaitu Ms. Zainura Abd Wahab yang mengajar dalam subjek BBI untuk semester ni. Dalam subjek jurnal betul-betul menarik minat saya, hehehe memang minat saya berimainasi sambil menulis. Ms nak simpan jurnal saya, hehehe terharu sampai tak mampu nak cakap apa dah. Terima kasih Ms. Sebab hargai hasil usaha kerja tangan saya sendiri. Saya nak buat yang terbaik agar dapat puaskan hari Ms. Walaupun terkadang hasil karya saya itu kurang menarik. Tapi saya cuba yang terbaik juga hehehe. Terima kasih jutaan terima kasih sebab Ms banyak bimbing saya dalam cara penulisan jurnal tersebut.

No comments:

Post a Comment