Wednesday, 9 April 2014

Maaf BS

Silap aku juga, pergi serang facebook orang tengah malam buta. kan dah naik darah orang tu.
Maaf sangat-sangat, aku tahu ini semua silap aku, 
aku harap kau tidak lah marah sangat dengan apa yang aku buat.
Kau ni macam perempuan lah cepat sangat marah.
Malas lah ada kawan macam kau ni, sikit-sikit nak marah
aish geram pula aku di buatnya, nak jak aku ketuk kepala dia guna kuali.

No comments:

Post a Comment