Sunday 20 April 2014

Norazmin Hadyrah


Hehehe yang tudung Pink comel loteh tu roomate saya. Nama dia Norazmin Hadyrah Azman dari Kedah. Bukan koqdiang tau, tapi dari Baling Kedah hehehe. Nak cerita sikit pasal kecil molek ni. Terima kasih sangat-sangat sebab pertemuka saya dengan roomate-roomate yang baik dan sungguh memahami. Saya ni nama jak paling tua dalam bilik ni, tapi otak kadang-kadang ndak boleh pakai juga. Aish apa lah bah kan nasib hehehe.

Orang Sabah nama juga makan pedas, tapi masakan pedas yang ada di Semenanjung Malaysia ni terutamanya Negeri Bersejarah Melaka ni, sungguh saya nak undur diri, pedas dia baqhang tak terkata. Saya rasa lah kan, kalau bekas boleh keluarkan api dalam mulut macam naga tu, tau kan naga... bijak-bijak hehehe. haaa macam tu la saya. Pedas baqhang. Syukur alhamdulillah Min Dyra ni saya selalu pesan makanan dekat dia, alhamdulillah dia sungguh memahami saya, dia kalau beli makanan memang takkan ambil makanan jenis tumis atau masakan berkuah sebab dia tahu saya takkan habiskan makanan tu, pedas sangat kan. Senak perut saya.

Paling paling dan paling saya suka ialah ikan keli. hehehe ikan keli jak yang ada dekat sini, makan jak lah bah kan apa yang ada, ndak payah la mahu memilih sangat, ndak bagus tolak rezki kan. Sabah jangan cakaplah, memang Negeri Di Bawah Bayu paling kaya dengan protein. Macam-macam jenis ikan yang ada. Terima kasih sebab Allah anugerahkan saya sahabat a.k.a adik beradik yang saling memahami. Semua roomate-roomate saya memang baik hati. Sayang depa ketat-ketat.








**Lain kali saya update pula pasal roomate saya yang lain. hehehe

No comments:

Post a Comment