Tuesday, 15 April 2014

PARASIT

Huhhhhhh... penat dengan semua yang ada, hanya mampu ucap alhamdulillah
Tiada guna buat kerja kumpulan, kalau tiada kerjasama, penat juga buat kerja kumpulan kalau yang berfungsi hanya 2 orang sahaja. Dalam kumpulan ada 5 orang, tapi semua saling mengharap antara satu sama lain, haishhhh kalau bukan fikirkan markah dah lama aku abaikan tugasan yang Pensyarah bagi ni. Aku pun nak macam korang senang lenag, tak payah fikir yang tahu dia dah buat siap dan tinggal bentang depan kelas dan pensyarah kan. Mudahnya hidup macam tu aku pun nak juga rasa. Tapi aku tidak punya perasaan itu, aku nak berusaha sebab aku nak berjaya. Kalau ada usaha boleh berjaya, tapi kalau nak berjaya macam parasit yang tumpang kesenangan atas usaha orang lain itu namanya menempah mauh hehehehe.

Apa-apalah jangan hairan satu hari korang kalau nak bentang kertas projek tapi tak tahu satu benda pun, baru lah nak serabut sebab tiada pengalaman.

No comments:

Post a Comment