Wednesday, 9 April 2014

Take care buddyz

Sejek  putus cinta ini, seram pula aku dengan kau. Mesej boleh kata setiap hari. Aku takut jak kau jatuh cinta nanti dengan aku. Aku nak kau jadi sahabat aku, tak lebih dari itu. Namun itu dulu, kini hmmm payah nak cakap, bila aku tidak mesej dia, dia cakap pula aku sombong, tai bila aku mesej pula tidak di balas. Ni yang buat aku geram dengan mamat ni. Nasib baik la kau kawan aku, kalau tidak dah lama aku ketuk kepala kau tu. Tapi aku rasa lah kan, sekarang ni dia dah awek la sebab dia ayik post pasal sakit hati lah, pasala yang ada kaitan dengan hati dan pasangan couple. Hmmm apa-apalah tu semua tidak penting pun bagi aku. Aku tak kesah yang penting dia bahagia aku pun bahagia tengok kawan-kawan aku bahagia.

No comments:

Post a Comment