Monday 14 July 2014

Hari Pertama Kelas


Hari ni merupakan hari pertama kelas kuliah bemula. Semua kawan-kawan dah masuk kelas, sedangkan saya masih lagi di Sabah dalam mood cuti tidak tenang. Takut tertinggal pelajaran. Apa boleh buat ni langkah yang saya ambil. Pagi-pagi lagi seawal 8.30 pagi dah mesej dengan Mimie tanya pasal kelas. Perasaan takut danberdebar-debar tunggu pensyarah masuk kelas tu dapat saya rasakan, huh berdebar, jantung berdegut dengan laju, takutnya juga bahang Melaka tu boleh sampai ke Sabah. Di pagi hari ni pula, kelas pertama di semester baru sem 3 ni adalah kelas Penggenalan Prinsip Perakaunan. Seram bila dengar pasal akaun. Apa-apa pun saya doakan yang terbaik buat roomate saya yang berpindah group, kini masuk group saya. Masuk kelas saya kena tabah sikit sebab, kebanyak budak dalam kelas tu pendiam hehehe. Sejarah dalam hidup saya, inilah pertama kali saya masuk kelas yang agak senyap sikit, tapi bila hyperactive dorang dah keluar kena tabah lah, layang perangai dorang, kejap-kejap “take 5 Miss/Madam”, “Miss lama lagi ka” “Miss awal ye balik hari ni” hehehe tu lah mereka.

No comments:

Post a Comment