Sunday 13 July 2014

Masalah Kewangan


Dugaan lagi. Setiap semester pasti ada cabaran yang mesti saya hadapi. Dan dugaan kali ini masih lagi pasal kewangan. Hmmmm tidak tahu lah mau cakap macam mana sudah, semester satu pinjaman tidak lulus terpaksa bayar sendiri, semester dua ni pula pinjaman lulus tapi duit tidak dapat. Terpaksa lagi naik turun pejabat kewangan minta tolong bagi sattle masalah ni. insyaAllah, semua urusan ni di permudahkan. Benda ni pun tahu, bila pergi bayar duit diposit asrama, barulah tahu saya masih ada hutang dengan pihak kolej. Kalau duduk luar sampai sekang mungkin saya tidak tahu yang saya ada hutang dengan pihak kolej. Sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih dengan Shatirah Che Hamid, Syamimie Rijahan, Siti Fatimah Nazri dan Susilawaty Abd Hakim kerana mereka urusan ni saya boleh selesaikan dengan cepat.hari isnin baru dapat berurusan dengan pihak pejabat. Terima kasih sahabatku.

No comments:

Post a Comment