Friday, 11 July 2014

Urusan Kolej


Alhamdulillah semua urusan kolej dah selesai pun. Terima kasih sangat-sangat atas bantuan sahabat-sahabat sekalian. Tak tahu macam mana mahu balas jasa baik mereka. Betul-betul terharu dengan bantuan Shatirah Che Hamid, Syamimie Rijahan, Siti Fatimah Nazri dan Susylawati Abd Hakim dan pensyarah. Ada rezki ada ruang dan masa insyaAllah saya akan balas jasa baik sahabat. Cuma tunggu masa dan ruang sahaja. Susah senang korang ada bersama saya. Terharuh dan turut rasa bahagia ada sahabat macam korang semua. Tahun depan saya tak buat lagi macam ni hehe. Saya akan bersama-sama korang daftar diri hehe. Menyesal ambil tiket balik lambat sangat. Kesudahannya munyusahkan korang. Nak nangis atas bantuan dan jasa baik korang. insyaAllah koranglah sahabat saya dunia akhirat. 

No comments:

Post a Comment