Tuesday, 28 May 2013

miss u all

hari ne ibu telefon...rindu juga la kat ibu..tapi sebenarnya saya paling rindu dengan abang-abang saya dan akak saya hehehe bukan sebab apa pon..kami dah rapat...jadi bila bejauh macam ne semua benda di ingat..

abg azhar- maggie kari + telur goreng+milo ais..

abg abu- maggie sedap/nasi goreng+nescafe pekat panas+telur rebus setengah masak dua biji

abg acik-nasi goreng...

kak kia-tv

kak edang+cuci piring sama-sama+begaduh

ka adik-ne kak pevret saya sebab kawan saya di dapur..kawan saya belajar masak..
kami sua cuba resepi baru... terutamnya kek..hemmm rindu mau buat kek..

dah la..nak sebak bila ingat ne...tapi i luv my mum..

Selamat Hari Guru

Pagi tadi mesej dengak cikgu saya... cikgu ne memang baik betul..
Hari ni merupakan harijadi beliau..terlupa nak ucap hari guru..sekali tumpang wall saya ucap hari jadi dan hari guru...walaupun cikgu Fadhila tidak lagi mengajar saya tapi kami tetap berhubung di laman sosial Faceboo. Siapa kata FB ni tidak bagus.. nyatanya saya gunakan untuk berhubung dengan org jauh...yang kini susah untuk ditemui dalam dunia nyata..namun hubungan antara murid dengan guru takkan putus selagi ada komunikasi hehehe..
Di kesempatan ini saya ingin ucapkan selamat hari guru kepada semua guru terutamnya yang telah mendidik saya..

Guru yang paling berjasa adalah ibu dan abah saya iaitu 
Durisa binti Abdul Latip dan Jalil Bin Abd Kadir

Terima kasih juga kepada guru-guru saya di :

TADIKA Kg. Ubian (1998-1999)

Sk Pekan,Semporna (2000-2004)

Sk Tampi-Tampi,Semporna (2004-2005)

SMK Kabogan, Semporna( 2006-2010)

Madrasah Darul Hidayah, Tawau (2011)

SMK Datuk Panglima Abdullah, Semporna (2011-2012)


SELAMAT HARI GURU



Sunday, 12 May 2013

Rindu Sahabat


















































Lokasi : SMK Datuk Panglima Abdullah, Semporna, Sabah.

Selamat Hari Ibu

Hari ini hari ibu...semua orang post nak ucap hari ibu kat laman sosial..
tunjuk gambar ibu dengan ucapan sekali...kalau macam tu saya pun nak ucap Hari Ibu untuk ibu saya
Durisa Binti Abdul Latip..Selamat hari ibu mamy..

Baju kurung coklat tu ibu saya..yang lain ne anak dia ne je pompuan hehehe 
dengan sorg masih lagi kecil masuk 2 tahun