Thursday, 30 January 2014

Kawan kan banyak jenis

Tabah jak la, kawan kan banyak jenis, harapkan pagar, pagar makan pagar.
Oleh kerana aku yang paling tua dalam kumpulan tu, haruslah mengalah, dah malas nak tanya itu ini, lagi kalau dah tolak benda tu mentah-mentahkan, faham-faham jak lah dorang tak ak benda tu.
Kadang-kadang aku malas nak bercampur, tapi bila fikir balik, sampai bila aku nak lari, hanya dorang jak lah kawan-kawan aku. Aku dengan Fiqah kenalah banyak bersabar. Orang ni semua benda nak di suapkan termasuk aku lah juga, kalau dah ada orang lain yang maju kehadapan, buat apa nak sibukkan diri nak kehaapan, dorang jadi wakil pun jadilah. Itulah manusia. 


Kawan kan banyak jenis

No comments:

Post a Comment