Monday 27 January 2014

Love Member Dip.

Alhamdulillah. Sambung belajar dekat sini, tidak lah seteruk mana, tidak semua benda di lihat dari sisi buruk. Dalam bilik, hadiah terindah yang aku dapat adalah, dapat rakan sebilik "roomate" yang begitu baik hati, tidak ambil hati sangat, walaipun kadang kala ada juga yang terasa kan.Tidak berat tulang, tidak kedekut. Memang aku dapat roomate yang terbaik lah bagi aku. Syukur alhamdulillah, dalam kesusahan Allah sering hadiahkan aku sahabat-sahabat yang baik hati. Saya SAYANG Roomate saya.
Fath "Fatimah"
Aisyah "Susylawati"
Min "AzminHadyrah"
Shat "Shatirah"
Suzy "Suzyana Akma"
Tasha "Natasha"

Dalam kelas, aku di hadiah anugerah terindah juga, syukur Alhamdulillah. Sahabat dalam satu kelas, semua baik-baik belaka, dari junior hingga kepada senior. Terutama sekali dapat senior yang tidak sombong dan bukan kaki buli, malahan sering membagi motivasi kepada kami yang baru menginjak kaki ke alam Diploma. Sahabat paling baik lah dengan ira adalah Fiqah, kehulu kehilir tetap bersama. susah senang tetap bersama. 

  1. Fiqah
  2. Wani
  3. Majidah
  4. Fatin
  5. Anis
  6. Shazleen
  7. Shaqirah
  8. Syahirah
  9. Ayu
  10. Amalina
  11. Adawiyah
  12. Ana
  13. Farhana
  14. Hafizoh
  15. Farhana
  16. Munirah
  17. Wana
  18. Ila
  19. Ca'un
  20. Shafiq Baharom
  21. Azhar
  22. Arif
  23. Satria
  24. Nuar
  25. Shafiq Zainal
  26. Nizam
  27. Afiq
  28. BS
  29. Izat
  30. Acik
  31. Azim
  32. Bob
  33. Jack
  34. Arif
  35. Muaz
  36. (Sorry saya tidak tahu nama)

Kawan-kawan yang rapat dengan saya juga tidak lupa sekalung budi mereka sebab sudi menjadi sahabat saya.
  1. Akma
  2. Abell
  3. Yumni
  4. Ummi
  5. Suraya
  6. Abell
  7. Aini
  8. Ain
  9. Fitrah
  10. Isya
  11. Jep
  12. Ida
  13. Qis

No comments:

Post a Comment