Friday 11 July 2014

Jasa Baik Sahabat



Syukur alhamdulillah. Sangat-sangat bersyukur, segala urusan di permudahkan. Jutaan terima kasih atas jasa budi baik rakan sebilik a.k.a sahabat dunia akhirat saya iaitu Shatirah, Fatimah, Mimie, Susy sebab tolong aku dalam uruskan masalah kolej yang saya alama. Selama beberapa hari ni, seperti seorang manusia yang tidak berpijak di atas tanah, berpijak di bumi yang nyata, makan tidak lalu, mandi pun boleh fikir. Sampai satu hari, buat puding kek pun tidak menjadi disebabkan otak kepala tengah serabut memikirkan masalah yang saya alami.

Dan hari ini, 10 Jul. 14 merupakan tarikh bersejarah, kerana semuanya di permudahkan segala urusan atas bantuan sahabat saya. Serius saya katakan, sukar untuk saya membalas jasa budi baik korang semua, saya tidak tahu mahu balas macam mana. Susah senang kita selalu bersama. Saya yang selalu punya masalah korang selalu ada di sisi saya. Sangat-sangat terhari. Korang sahabat aku susah dan senang sahabat dunia akhirat, walaupun terkadang ada juga bertarik muka hehehe. Namun syukurlah itu semua tidak berpanjangan.

No comments:

Post a Comment