Wednesday 9 April 2014

Jurnal Miss U Next Sem

Dalam banyak-banyak subjek untuk sem ni, aku paling suka subjek BBI 1113 bab Jurnal. Hehehe hobi aku memang minat menulis pun sebab menggunakan imaginasi aku sendiri. Berkongsi apa yang berlaku pada hari ini. Nak mengarang sesuatu cerita itu memang minat aku, Cuma malas sikit sebab tugasan bertingket-tingket hehe. Dan paling menyentuh hati aku adalah, boleh kata semua siswa tahu yang Ms. Suka baca jurnal aku dan ternanti-nanti dengan jurnal aku. Tu paling aku terharu dalam pada masa yang lain aku malu juga la, bila Ms lebihkan aku dari orang lain huhuhu. Terima kasih sangat-sangat Ms sebab suka dengan hasil tulisan aku sendiri. Saya amat menghargai apa yang Ms beri pada saya. Dalam jurnal juga tu saya berkongsi cerita tentang apa yang saya alami dan orang sekeliling saya alami.


No comments:

Post a Comment