Wednesday, 2 January 2013

Hancur Hatiku


Tadi buka FB..tetiba hati ne tergerak nak buka facebook seorang sahbat.. cadang nak tengok perkembngan dia 
setelah buka fb nya..tetiba nampak saya benda pelik dalam rungan fb kawan tu..

"tambah rakan"!!!!
haaa dia unfriend aku jadi rakan dia..
sedih gila rasanya bila melihat hal ini berlaku...kenapa dia unfriend saya..
apa salah saya sehinggakan dia tak ingin lagi berkawan dengan saya..

bila hal ini saya ketahui..hati rasa nak menangis jak..rasa ingin menangis sekuat hati..

saya sayangkan dia macam saya sayangkan abang-abang saya.. tapi kenapa dia tak mahu kawan lagi dengan saya..




Hati saya seperti dicincang dengan samurai..saya tak tahu kenapa..mungkin sebab saya sayangkan dia..dia kawan saya yang paling lama di facebook..namun apa boleh buat orang dah tak sudi kawan dengan saya..saya hanya mampu kata harus tabah lah..orang dah tak ingin..tapi saya ingin dia tahu bahawa saya tetap kawan dia, saya tetap sayang dia...


No comments:

Post a Comment