Friday 18 January 2013

Wanita Ingin Di Belai


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat para pembaca ^__^
Saya Ira binti Jalil dari wartawan Aweni ingin melaporkan 
mengenai hati wanita pada zaman ini..
hehehe tetiba sentap pula

"Gadis-Gadis Zaman Kini"

Hari ini saya hanya ingin berkongsi cerita yang lebih dikenali sebagai fakta bukan mitos
saya juga tidaklah pintar dalam hubungan ataupun bab-bab cintan cantun ne
hanya berkongsi melalui pandangan saya dan pengalaman orang sekitar sahaja

ok, stop with the talk and see the picture

 
situasi 1

situasi 2

situasi 3
(ne lebih ganas ne)

Hahahaha Sure ramai perempuan yg terasa kan?? 

And kepada lelaki yg ada pengalaman ni, sure dia akan tersenyum :) haha

Meh sini aku explain gambau2 di atas ni ya...

Perempuan ni sebenarnya hati diorang TISU.. nmpk je garang, tp act diorng SAYANG.

Perempuan ni sebenarnya suka nak PERHATIAN, tats y la diorang slalu je merajuk ..

And kadang2, diorang x pikir pown ape yg laki rasa, dia buuaaaaat je ikut suka hati dia.

haha, tp x smua pmpn mcm tu ok ^^

Pendapat aku la, pmpn ni suka nak perhatian lebih dari laki dia, then ble merajuk apa lg gempakz la dunia anda lelaki, haha pastu diorang garang bkn sebab benci, tp sebab sayang kotttt, wanita ingin dibelai and dikasihi ^^ wah mcm pro plak ayat aku nih. haha

SO, sesiapa yg setuju, sila Like and Share :)


p/s : Sekali lagi, ini tiada kaitan dengan sesiapa. Saja2 bercerita ok. Have fun!


No comments:

Post a Comment