Wednesday 9 January 2013

saya lemah
selemah lemahnya iman..
ingin bangkit namun ada sahaja penghalang..
dengan keadaan sedemikian semua hal boleh berlaku sehinggakan terpikir nak bunuh diri

bunuh diri!!!!!!!!!!
apakah itu jalan terakhir yang akan ku ambik
aku ingin lenyap dari pandangan mereka
aku tidak sanggup hidup dihadapan mereka

sekali buat jahat pasti sudah di target semua kejahatan selama ini aku buat
seharian mennagisi kebodohan diri sendiri membuatkan kepala ku lebih sakit
apakah aku akan bertahan selama 9 bulan ini
apakah aku sanggup tidak muncul dihadapan mereka selama 9 bulan ini

aku ingin lenyap..
aku rasa ingin pergi jauh yang tidak dapat dijejaki..
aku pikir semua orang yang baik disisiku pasti sudah melupakan kesalahan
ternyata pendapat ku salah..malah terus disebut-sebut..
apa yang harus ku lakukan..aku hampir sahaja melakukan perbuatan bodoh bunuh diri..
apakah aku hampir tiada iman sehingga berpikiran begitu
apakah ini hari kejatuhan ku..

disaat ini aku tidak mampu untuk berfikiran waras..
apa yang harus aku lakukan..

No comments:

Post a Comment