Thursday, 3 January 2013

Kecilnya dunia ini

selama beberapa hari ne saya duduk sementara kat rumah abang saya
di Taman Miramas..erm kalau orang semporna tu sudah pasti nama perumahan ne kan
Kerja asyik online je la..hahaha online dan stalker orang 
tiba-tiba t'stalker seorang yang mungkin aku kenali tapi tidak rapat lah

seorang lelaki yang begitu buat aku geram apabila berjumpa dengannya
dia seorang doktor gigi...hehehe..geram sebab
adakah patut..waktu dia periksa gigi saya..dia boleh lagi tanya saya beribu soalan
macam mana saya tak sakit hati...macam mana nak jawab semua soalannya
kalau alatan cabut gigi telah berfungsi dalam mulut ne..haisshh harus tabah lah namanya...
kalau dia tanya soalan sudah saya hanya menggangkat tangan sebagai tanda setuju..
walaupun dia tanya benda yang salah..hahaha..

nah ne dia...saya terbuka facebook'nya
saya pergi stalker lah gambarnya..
saya terjumpa satu gambar yang buat saya terkejut nak mampos..
betulkah apa yang saya lihat ne..
(jangan ikut terkejut ya bila baca ne hehehe)

ternyata doktor tu juga tinggal dekat perumahan abang saya duduk ne,...
ya Allah betapa kecilnya dunia ini..
saya dapat maklumat bahaya doktor tu duduk kat
perumahan hospital..
sudahla perumahan abang saya ne selang serumah
adalah rumah doktor gigi berbangsa cina dan india..
yang doktor melayu tu saya tak pasti pula dia duduk lorong mana..

ternyata dunia ini sunggu kecil..

No comments:

Post a Comment